MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Ååhhh.. jobbigt..

Kategori: Funderingar

Jag är så jävla ekel nervös! Min kompis sa en sak till mig igår kväll. Jag har inte slutat tänkt på de,det är så svårt att sluta tänka på det.. Jag vet inte om jag reagera på rätt sätt när hon sa de, men vi kommer nog träffas... Jag är så himla nervös och eklad av mig själv jag vill bara försvinna under jorden ett tag just nu.
Men är de så mycket att vara nervös för?... *tänker*.... ehm ja de är de nog jag har hört att han hatar mig att han bara vill glömma mig och att jag borde göra dessamma (stavning?) Jag har även hört at han har haft andra tjejer och så, och nu så vill han försöka från början? Vad ska jag göra? Jag är så nervös, har ont imagen och vill bara gömma mig.....
*Andas* Jag klarar det....*Andas* Jag klarar det... Åhhh, vad ska jag göra? Hur ska jag reagera?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: