MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Vill inte..

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Imorgon ska jag på begravning. Jag känner TYP han.. Men ändå jag kommer grina som om de vore min bror eller nåt... så fort jag ser nån annan ledsen kommer det vara "the trigger" til mitt stor lipande... JAG VILL, MEN FÅR INTE! Jag vill inte fara dit imorgon... Jag vill inte att nån ska se mig ledsen... Jag vill vara själv, åhh :'(

Jag vill bara kunna vara själv, ensam, låta hur mycket jag vill. Skrika! Grina, få bort alla jävla tårar.!
Jag vill men får inte... Hatar allt! Ble...

 DÖ!!!


Fan kom på nyss varför jag var varit så yr de senaste två dagarna.. Varje gång jag kliver sätter jag mig vid datorn... Sen äter jag fukost (som nu bara innehåller en kopp oboy. Förut var de två mackos också) Nu hoppar jag över lunchen (visst jag gjorde de förut också men då klev jag upp 12, nu kan jag inte sova så jag vaknar 9 :/  )

Jag bryr mig inte längre att jag inte äter.
Är jag sjuk? Har jag fått anorexi?
Jag vill inte de. Visst, jag vill vara smal och fin och så men inte må dåligt av de...
Varför mår jag så här just nu? Jag vill bara vara så normal som de går.. men vad är normalt?... orka skapa en diskution om de nu men..
orkar inte skriva mer..

Åh, fan vad de här ska vara en jobbig dag då .__.
Känner av magen nu igen.. Ont ont ont :(
Ta bort de snälla. Jag bokstavligen hatar känslan...
Jag lovar att om de gick gjorde nåt skulle jag lätt skära bort min mage.. Iaf de som gör ont.

Åh snälla ta bort de! Jag vill inte ha ont längre..
Brukar massera med knogarna för att få bort de... Men de går inte... Brukar bara bli röd av de..
Och medecin funkar inte heller.

Den här gången kommer jag nog spy, när de väl blir...
Fast, hellre de än att gråta av smärtan...
Like, vem vill ligga på toalett-golvet som en köttbulle och må så jävla illa av smärta, allt man vill är att stoppa fingrarna i halsen och spy...

Snälla varför ska de hända mig för?
Vad har jag gjort för att behöva lida med de här?
Visst nu tänker du väl.. "Lida? Eller hur, de finns folk som har de värre."
Men vad då? Vill du byta med mig eller? För de gör jag så gärna!
Jag lovar jag gör vad som helst för att bli av med den här jävla smärtan!

De hemka är att de jag känner nu, är ingenting jämfört med hur de brukar vara.
åh ge mig döden snälla :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: