MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Skolan .___.

Kategori: Funderingar

Det gick faktiskt väldigt bra, iaf skön klass och de kommer nog bli väldigt kul : )
och med tanke på hur jag har mått tidigare så gick allt bra ^^

En sak som jag kommer gruva mig för inför hela de här året...
Kommer ha lektion tillsammans med ES2. yey... NOOT!!
Med tanke på vem som går där så vet jag inte...
Visst, kan beskriva med nåra ord.
Underbart leende och skit snygg..
Men jag vet inte om de är nån mening att jag ens tänker på honom.
Like, ofta han kommer gila mig "igen".

Han får mig ändå bara att tänka på en annan som jag vill bli vän med igen men jag vet fan inte hur jag ska ta kontakt med honom.. Fortfarande.
Åh jag känner mig så kluven.. ble jag gillar inte skolan just pga de .___.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: