MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

IT'S A FUCKING SICKNESS!!

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Asså det kan inte vara normalt! det är så här hela tiden! konstant :O
Jag vill inte längre att de ska vara så här. Det känns som om jag är ett monster om suktar efter det hela tiden .__.
Vill att de ska försvinna, lite iaf..
Liksom de är 4 gånger om dagen!
Hallå? De är inte normalt!
Varför vill det inte försvinna för? Blir ibland elkad av mig själv.

Och ni som förstår vad jag menar:
HÅLL KÄFTEN!!! DET ÄR INTE ALLS KUL!!!
Det är onormalt och ekligt!

Hatar mig själv ibland bara p.g.a. det. Ja jag kan säga att jag grät mig till sömns(?) en natt, jag ville inte längre... Tror ni att de sluta? Nä, självklart gjorde det inte det..
ÅÅHHHH!!! TA BORT DE!!!

Snälla döda mig, jag vill inte längre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: